انتظارات از شورای اسلامی شهر ابرکوه

وارده به یزد فردا:شوراها نهادهای مردمی هستند که توسط خود مردم انتخاب شده اند تا تصمیماتی را به صلاح همین مردم اتخاذ نمایند.

طبعأ اعتماد مردم به این نمایندگان که راهیابی آن ها به شورای اسلامی شهر را باعث شده مسئولیت های بسیاری را برای آنان به دنبال داشته است.

یکی از این مسئولیت ها، مسئولیت پاسخگوئی در مقابل تصمیماتی است که بالاخص در مورد شهرداری اتخاذ نموده اند.

همچنین از دیگر مسئولیت های خطیر آنان می توان به نظارت بر کار شهردار و مجموعه شهرداری اشاره نمود.

طبعأ عزیزانمان در شورای اسلامی شهر ابرکوه خود بر این نکته اذعان دارند که توقع ارائه عملکرد،( نه به سبک بروشورهای اداری که می بایست طبق قانون چاپ شود) توقع نا بجائی از طرف مردم نیست.

توقع ارائه مواضعی شفاف در مورد عملکرد شهردار نیز یکی از خواسته های به جائی است که عزیزان منتخب شورای اسلامی شهر ابرکوه خود به آن اذعان دارند.

در قالب یک پیشنهاد و به عنوان یک شهروند، از منتخبان خود در شورای اسلامی شهر ابرکوه می خواهم که با توجه به نزدیکی به پایان مدت 4 ساله خدمت شهردار فعلی، به صورتی شفاف و به صورت انفرادی، نظر خود را در مورد عملکرد شهردار محترم با ذکر دلائل ، با رسانه ها به عنوان دیگر نمایندگان مردم در میان بگذارند.

طبعأ انعکاس نظرات اعضاء شورا، می تواند یاری رسان مردم در انتخاب افراد شایسته جهت شورای آینده باشد و این مسئله چراغ راهی است که مردم را در انتخاب های بعدی با فرصت زیادی که در اختیار دارند یاری می دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا